SCHWAIGER – Gateway Z-Wave and Zigbee Smart Home control center

SCHWAIGER – Gateway Z-Wave and Zigbee Smart Home control center

SCHWAIGER -  Gateway Z-Wave and Zigbee Smart Home control center

SCHWAIGER – Gateway Z-Wave and Zigbee Smart Home control center

 148,79

In stock

 148,79

Beschikbaarheid: Slechts 3 resterend op voorraad Artikelnummer: B_SCHEHA101
Aan verlanglijst toevoegen
  • Beschrijving
  • Extra informatie
  • Beoordelingen (0)
  • Garantie

Beschrijving

This SCHWAIGER® Gateway is used to control devices in an "smart" home. All around the world, there already are thousands of products complying with the Z-Wave protocol. The additional ZigBee protocol controls products from the lighting industry. This Gateway allows for accessing and controlling devices from within the house or from outside (cloud service). Integrating active loudspeakers into the network allows for audio and voice output.Features:Control center for intelligent interconnection in the houseCommunication between Gateway and SCHWAIGER Z- Wave and ZigBee componentsAccess via smart phone, tablet or SCHWAIGER HDMI TV stickCcene creation for linking multiple sensors &bull cloud service (free for 2 years)Compact designWireless technology: Z-Wave Plus, ZigbeeWe would like to point out that this article is not a new product. The product has got the complete functionality and can be integrated into a Z-Wave Smart Home without restriction.However, the product may have the following characteristics:broken seal,damaged packaging,no original packagingmissing accessories,minimal signs of wear,no current software version. With a possible return you receive a credit note, there is no exchange of the product.The picture may not correspond to the scope of delivery of the product.

Extra informatie

Gewicht0.19564 kg
Merk

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “SCHWAIGER – Gateway Z-Wave and Zigbee Smart Home control center” te beoordelen

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een producten wilt retourneren. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@tdcomfort.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Producten retourneren?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@tdcomfort.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Toegevoegd aan de winkelwagen: