Philio 4-in-1 Sensor (Door/Window, Temperature, Brightness, Motion)

Philio 4-in-1 Sensor (Door/Window, Temperature, Brightness, Motion)

Philio 4-in-1 Sensor (Door/Window, Temperature, Brightness, Motion)

Philio 4-in-1 Sensor (Door/Window, Temperature, Brightness, Motion)

 37,47

In stock

 37,47

Beschikbaarheid: Slechts 4 resterend op voorraad Artikelnummer: B_PHI_PST02-1A
Aan verlanglijst toevoegen
  • Beschrijving
  • Extra informatie
  • Beoordelingen (0)
  • Garantie

Beschrijving

The Philio Multi Sensor is a Z-Wave door/ window sensor, motion sensor, luminescence sensor and temperature sensor in one package. Thanks to this the PST02-1A can be uses as a security device or home automation device, e.g. to send an alarm when a motion is detected, turn the light on/ off automatically at night or to adjust the heater.The product consists of two elements – the detector and the magnet. The magnet is mounted on the moving part of the window or of the door. The other part is placed on the frame. Note: The illumination sensor does not work with Fibaro Homecenter 2 and Zipabox yet.When included securely the device is able to accept secure commands and to send secure commands to other devices. The commands and the receiver of the commands sent out on single click and on double click of the rocker can be defined in configuration parameters and association groups.We would like to point out that this article is not a new product. The product has got the complete functionality and can be integrated into a Z-Wave Smart Home without restriction.However, the product may have the following characteristics:broken seal,damaged packaging,no original packagingmissing accessories,minimal signs of wear,no current software version. With a possible return you receive a credit note, there is no exchange of the product.The picture may not correspond to the scope of delivery of the product.

Extra informatie

Gewicht0.03981 kg
Merk

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “Philio 4-in-1 Sensor (Door/Window, Temperature, Brightness, Motion)” te beoordelen

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een producten wilt retourneren. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@tdcomfort.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Producten retourneren?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@tdcomfort.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Toegevoegd aan de winkelwagen: