Aeotec Door/Window Sensor 7

Aeotec Door/Window Sensor 7

Aeotec Door/Window Sensor 7

Aeotec Door/Window Sensor 7

 39,99

In stock

 39,99

De Aeotec Door/Window Sensor 7  is een sensor die een open deur of raam kan detecteren. De sensor heeft voor de kanteldetectie een minimaal schanierpunt van 5 graden nodig. Dankzij het gebruiksvriendelijke ontwerp is het mogelijk om de sensor op vrijwel ieder raam of deur te installeren. De sensor komt in twee delen, te weten; een magneet en de sensor zelf die middels de magneet kan detecteren of het raam of de deur is geopend.

Artikelnummer: AEOGEN7
Aan verlanglijst toevoegen
  • Beschrijving
  • Extra informatie
  • Beoordelingen (0)
  • Garantie

Beschrijving

De Aeotec Door/Window Sensor 7  is een sensor die een open deur of raam kan detecteren. De sensor kan ook kantelen detecteren en heeft daar een minimaal schanierpunt van 5 graden nodig. Dankzij het gebruiksvriendelijke ontwerp is het mogelijk om de sensor op vrijwel ieder raam of deur te installeren. De sensor komt in twee delen, te weten; een magneet en de sensor zelf die middels de magneet kan detecteren of het raam of de deur is geopend.

Met de potentiaal vrije ingang van de Aeotec Door/Windows Sensor 7 is het ook mogelijk om andere sensoren op te nemen in jouw Z-Wave systeem. Om dat te realiseren kan een andere sensor verbonden worden met de ingang op de Aeotec Door/Window Sensor 7. Op die manier kun je bijvoorbeeld ook momentary switches gebruiken in combinatie met deze sensor.

  • Detectie van of open, gesloten of gekantelde deuren en ramen met dank aan gepatenteerde technologie.
  • Ingebouwde tamper protection.
  • Potentiaal vrije ingang voor andere sensoren of schakelaars
  • Batterijduur van 3 jaar.
  • Kantelen waarnemen van minstens 5°
  • Z-Wave Smart Start en S2 Security
  • Wireless technology: Z-Wave Plus

Extra informatie

Gewicht1 kg
Afmetingen0.1 × 0.1 × 0.1 cm
Compatibel met

, , ,

Kleur

Wit

Merk

Protocol

,

Detectie

Raam/Deur

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “Aeotec Door/Window Sensor 7” te beoordelen

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een producten wilt retourneren. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@tdcomfort.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Producten retourneren?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@tdcomfort.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Toegevoegd aan de winkelwagen: