Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen


Gaaf dat je geïnteresseerd bent in de wonderen wereld van domotica! Speciaal voor jou hebben wij een aantal use cases opgesteld waarbij wij in een verhaalvorm bepaalde functionaliteit toelichten. Tevens staat er bij iedere use case vermeld welke producten je ervoor nodig hebt. Neem snel een kijkje. Mocht je er nou nog niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op. Heb je de handige chatfunctie (rechts) al zien staan?
Wanneer een bestelling op werkdagen voor 16:30 uur is betaald dan wordt deze doorgaans nog dezelfde dag verzonden. De levertijd bedraagt vanaf dan 1-4 dagen afhankelijk van het product. Wilt u het zeker weten en heeft u geen Track & Trace code ontvangen? Mail ons dan gerust op klantenservice@tdcomfort.nl. Wij zullen je vraag spoedig beantwoorden.
Volgens de Nederlandse wet mag u een product dat u online heeft besteld binnen 14 dagen retour sturen. Uiteraard doen wij hier niet moeilijk over, neem vooraf contact op met onze support afdeling via klantenservice@tdcomfort.nl en wij zorgen voor de juiste afhandeling. Wij willen u vragen het product in de originele verpakking terug te sturen.
Geen probleem, tijdens het bestellen kunt een een ander afleveradres opgeven voor uw bestelling.

De waardering van www.tdcomfort.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 28 reviews.