Waterdichte Sonoff case (IP66)

Waterdichte Sonoff case (IP66)

Waterdichte Sonoff case (IP66)

 19,95

In stock

 19,95

Met deze Waterdichte Sonoff case (IP66) wordt het mogelijk om de Populaire Sonoff Basic Wifi Schakelaar ook buiten te gebruiken. De behuizing geeft de Sonoff een IP66 beschermingsgraad.

EAN: 6927626922728Beschikbaarheid: Slechts 2 resterend op voorraad Artikelnummer: WATERCSE
Aan verlanglijst toevoegen
  • Beschrijving
  • Extra informatie
  • Beoordelingen (0)
  • Bundles
  • Garantie

Beschrijving

Met deze Waterdichte Sonoff case (IP66) wordt het mogelijk om de Populaire Sonoff Basic Wifi Schakelaar ook buiten te gebruiken. De behuizing geeft de Sonoff een IP66 beschermingsgraad.

Wat betekent IP66 ?

Om de mate van bescherming van elektrische en elektronische apparatuur aan te geven, bestaat de IP-bescherming. Dit heeft twee getallen. Het eerste getal geeft de beschermingsgraad aan, het tweede getal de bescherming tegen vocht. Dit is een classificatie van NEMA, het National Electrical Manufacturers Association. NEMA loopt van IP21 tot IP69 en hoe hoger het getal, hoe beter bestand tegen water. IP66 is een classificatie die aangeeft dat het bewakingsapparaat waterdicht is tot regen en golven van water.

IP-beschermingsklasse en veiligheid

Voor een buiten camera is het belangrijk dat deze beschermd is tegen zware regen en ook stofdicht is, wat passend codeert voor IP66. Voor elektrische apparatuur die buiten hangt zoals de beveiligingscamera’s, vinden we IP66 meer dan genoeg. Deze moet stortregens en zware weersomstandigheden weerstaan. Wanneer een camera wordt geplaatst met een lagere codering, riskeert u vocht in de camera. Dus zorg altijd voor de juiste apparatuur en behuizing.

Beschermingfactor IP67 en hoger zien we bij onderwatercamera’s. Deze camera’s kunnen volledig ondergedompeld worden en zijn geschikt om een langere tijd onder water te zijn.

 

Extra informatie

Merk

Kleur

Wit

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “Waterdichte Sonoff case (IP66)” te beoordelen

12 − 1 =

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een producten wilt retourneren. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@tdcomfort.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Producten retourneren?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@tdcomfort.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Andere suggesties…

Toegevoegd aan de winkelwagen: